![]() |
| Reklama sklepu...:) |
środa, 29 lutego 2012
Velvet Orchid
Dostaliśmy wiadomość z reklamą sklepu Velvet Orchid :] Dla mnie ta reklama jest przekonująca! A dla was? Co o niej sądzicie?
Do karolusia22
Zrobiłam dla cB etykiete z karolusia22 czyli twojim stardollowem nickiem i jak będziesz dodawała post zawsze dawaj jeszcze swoją etykietke :]
Mini konkurs.
wtorek, 28 lutego 2012
No i co tam ? ? o.O nowy nagłówek
NAGŁÓWEK tym razem mojej roboty ... nie mam talentu ... efekty z gimpa i git ! podoba sie ?
niedziela, 26 lutego 2012
Wieeelki Powrót!
Ania_love4 WRACA jeeest supcio i ania chciałam Ci napisać że może dołączy do nas jeszcze jedna redaktorka a może będzie nas za dużo? Nie wiem ale trudno spróbujemy co niii.? He he he Jak fajnie że wróciłaś i jeszcze jedno nie wkurzaj się ale teraz robie fuuula loterii nie wiem po co ale GIT :)))
Powrót !!
Trudno rozstać mi sie z tym blogiem chociaszby na metki tylko metki xd powracam !!!!! zgłaszajcie się w kg moim i domilove4-ever baaardzo was proszę ! Sylwiu juz nie sama na lodzie !! :D
wtorek, 21 lutego 2012
Wielka Loteria!
Szkoda że anialove4 odeszła ale trudno ... moooże wruci.
Ale teraz ogłaszam Wieeelką loterie w której można wygrać nawet 20-25 sd! Każdy otrzyma Nagrode!
Loteria polega na zaproszeniu jak największej liczby obserwatorów na bloga * Był już taki konkurs ale brak zg*
Nagrody:
Tyle ile zaprosicie tyle dostaniecie sd lub sm lub prezent ;)))
Zasady :
*Być obserwatorem bloga
*Wpisać swój nick i nick stardollowiczów jakich zaprosiliście
POWODZENIA :)
Ale teraz ogłaszam Wieeelką loterie w której można wygrać nawet 20-25 sd! Każdy otrzyma Nagrode!
Loteria polega na zaproszeniu jak największej liczby obserwatorów na bloga * Był już taki konkurs ale brak zg*
Nagrody:
Tyle ile zaprosicie tyle dostaniecie sd lub sm lub prezent ;)))
Zasady :
*Być obserwatorem bloga
*Wpisać swój nick i nick stardollowiczów jakich zaprosiliście
POWODZENIA :)
piątek, 17 lutego 2012
Ania_love4 odchodzi !!!
O kurcze! Ania_love4 odchodzi!A ja sama na lodzie? Nieee no ja pier papier i pergamin! Hmmm... możliwe że hmmm... Ania_love4 ZOSTANIE! [JUPIII] Ale to się okaże jak Ania_love4 jednak zamieża odejść na serio napisze to! I pożegnam ją!
środa, 15 lutego 2012
Metka 1kw
Przed : Może lubisz got ale to jest jakaś żaba *bez obrazy* myśle że do cb pasowało by mniejsze got i daje 3/5
Po : Tak jak już wszcześniej napisałam myśle że do cB pasuje mniejsze got a oto one myśle że moje arcydzieło nie saługuje na 5 wiec daje 4/5 :)
Przed : Źle założyłaś buty ale mi też się zdaża pozatym nawet ładnie się ubrałaś gdyby nie to że masz tą wielgachną czape i okulary ale daje 3,5/5 Supcio!
Po : Ubrałam cię na czarno i biało. Czarnego jest strasznie mało.O heh ale dopasowałam to mi mi się podoba 5/5 ;)
Po : Tak jak już wszcześniej napisałam myśle że do cB pasuje mniejsze got a oto one myśle że moje arcydzieło nie saługuje na 5 wiec daje 4/5 :)
Przed : Źle założyłaś buty ale mi też się zdaża pozatym nawet ładnie się ubrałaś gdyby nie to że masz tą wielgachną czape i okulary ale daje 3,5/5 Supcio!
Po : Ubrałam cię na czarno i biało. Czarnego jest strasznie mało.O heh ale dopasowałam to mi mi się podoba 5/5 ;)
Ania_love4 chce odejść!
Nie to jakiś horror ania_love4 chce odejść a mi się samej nie chce prowadzic bloga! A może ania_love4 zmieni zdanie ale jak nie to odchodzimy :(((
:(
Nie mamy obserwatorów! Co się dzieje?! Wszyscy się pochowali? Ps. Przypominam o konkursie w starszym poście na starszej stronie :)))
wtorek, 14 lutego 2012
poniedziałek, 13 lutego 2012
karolusia22
![]() |
| Przed : Mi się nawet podoba ale mam tylko 1 minus... założyłaś nie równo buty :| Ale każdemu się zdaża :) |
![]() |
| Po : Ubrałam Cię na czrno-biało hehe może nie dopasowałam dokładnie tej spódniczki ale mi się podoba 5/5 :) |
![]() |
| Przed : Make-up też masz dosyć ładny. Ale nie widać szminki i nie wiem po co jeszcze masz bardzo mocno czerwone poliki daje 3,5/5 SUPER! |
![]() |
| Po : Make-up mi się bardzo podoba masz wyrazisty kolor ust i malowałam oczy kredką:) Mam nadziej że się nie obrazisz ale pozwoliłam sobie zrobić lekkie różowe poliki :) i jezcze okularki założyłam :] |
Metamorfoza emma9101

przed : jest ok ale blond włosy mitu nie pasują 3/5

po : włosy zrobiłam brąz to podkreśla bardziej make-up co do make up jest delikatny i dwukolorowy

przed: tu ubrałaś się tak hmm ... jak by to powiedzieć tanio ! nie wiem czemu masz takie piękne i ładne rzeczy w swojej szafie moja ocenta to 2/5 [ sorry że tak surowo ;/ ]

po: taaaki fiolecik :**

P.S. fajnego masz pieska machającego głową :D
Metamorfoza modnisia1212


przed : nom jest ok tylko make up nie staranny 4/5


po : lepszy make-up tyle do powiedzenia :>

przed : jest ładnie śliczna bluzeczka DKNY ale co do czego pasuje ?.? moja ocena to 4/5

Po: OMG ! masz tyle ciuchów że po prostu tyle mi się marzy ... wszystkie ładne nawet darmówki są śliczne . nie za bardzo wiedziałam jaką stylizacje zrobić ponieważ zrobiłam ich chyba z 5 i wybrałam tą :]
niedziela, 12 lutego 2012
Mini konkurs
Nikt się nie dodaje do bserwatorów bo gdy będzie 20 może 30 obserwatorów ja i ania_love4 mamy zamiar zrobić wieele konkursów wieczorów MK loteriii i przeróżnych zabaw :) tylko potrzebójemy waszej pomocy! Ja już teraz ogłaszam Konkurs!!! A polega ona na tym by zaprosić jak największom liczbe stardollowiczów do obserwatorów.
Zasady:
Musisz być obserwatorem.
Napisz swój nick i napisz że się Zgłaszasz w komentarzach :)
Nagrody:
15+ Zaproszonych oserwatorów Wybrany przez Zwycięsce prezent maks 8 sd lub dla zwycięscy który jest SS 8 sd :)
6-10 Zaproszonych obserwatorów Prenent po 5 sd jak zwycięsca jest SS to dostaje 5 sd
1-5 Zaproszonych obserwatorów komentarze do scenerii, albumu, KG 5/5 + babeczka a gdy zwycięsca jest SS dostaje 2 sd =]
I jeszcze jedno musicie napisać nicki tych osub które zaprosiliście a ja posprawdzam czy naprawde je zaprosiliście czy tlko oszukujecie :) NIE OSZUKUJCIE!
Zasady:
Musisz być obserwatorem.
Napisz swój nick i napisz że się Zgłaszasz w komentarzach :)
Nagrody:
15+ Zaproszonych oserwatorów Wybrany przez Zwycięsce prezent maks 8 sd lub dla zwycięscy który jest SS 8 sd :)
6-10 Zaproszonych obserwatorów Prenent po 5 sd jak zwycięsca jest SS to dostaje 5 sd
1-5 Zaproszonych obserwatorów komentarze do scenerii, albumu, KG 5/5 + babeczka a gdy zwycięsca jest SS dostaje 2 sd =]
I jeszcze jedno musicie napisać nicki tych osub które zaprosiliście a ja posprawdzam czy naprawde je zaprosiliście czy tlko oszukujecie :) NIE OSZUKUJCIE!
Darmowy kapelusz :**
1. Wchodzimy na myproxy.ca
2. Wpisujemy: http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=148
3. Logujemy się
4. Kapelusz czeka przy szafie
2. Wpisujemy: http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=148
3. Logujemy się
4. Kapelusz czeka przy szafie
Czapkowa moda =)
Teraz na topie są bereciki,czapki i bandamy,których już niestety nie ma w starplazie.Są bardzo modne i ładnie wyglądają.Z czasem będą się robić coraz droższe i modniejsze.A co z tymi dzisiejszymi które są w starplazie?
Mam dla was odpowiedź!
Kupuj w starplazie berety,czapki itp. bo kiedyś mogą być na prawdę cenne ,a przyznam że nie są drogie!
Tak więc uzbieraj kilka starmonet lub stardollarów i ruszaj na zakupy!
Mam dla was odpowiedź!
Kupuj w starplazie berety,czapki itp. bo kiedyś mogą być na prawdę cenne ,a przyznam że nie są drogie!
Tak więc uzbieraj kilka starmonet lub stardollarów i ruszaj na zakupy!
Darmowy helikopter :]
Darmowa Czapka=)
sobota, 11 lutego 2012
Wasze pomysły !
myslę myślę i myślę i wymyśliłam że wy podpowiecie nam może jaki post napisac co by was ciekawiło ? licze na odpowiedzi :D
Wybór dnia
Nowy wygląd bloga :]
Mamy nowy wygląd bloga[JUHU !! XD ]
ja i domilove4-ever jesteśmy początkujące więc pomogła nam Paula552 to jej zawdzięczami taki cudowny nagłowek ;-*
paula552 posiada bloga
http://maniacy-stardolla.blogspot.com/
ja i domilove4-ever jesteśmy początkujące więc pomogła nam Paula552 to jej zawdzięczami taki cudowny nagłowek ;-*
paula552 posiada bloga
http://maniacy-stardolla.blogspot.com/
Metamorfoza dominisia-misia

przed : ogółem fajnie ale trochę te oczy ... no i pasemka tak niestarannie nałożone że wygląda na zamierzony efekt i daje łaadność temu wszystkiemu moja ocena to 4/5

po : dobrałam dwa fiolety :* ładnie chyba wyszło jedno oko to lewe gorzej wygląda ale zabrakło [ wiecie ...] no i jeszcze dałam naszyjnik oczywiście fioletowy żeby polepszyć stylizacje

przed : baaaardzo ślicznie lepiej niż po hehe 5/5

po : Fajnie jest . Musiałam coś zmienić ale tak naprawdę to chyba przed lepiej xd
Metamorfoza princeswikaxd

przed : mam kilka uwag ! na włosach kolczyki nieee za fajne i ten kolczyk co jest na ustach jest do nosa ;/ heh

po : po prostu jest lepiej ! bardziej staranny make-up

przed : nie wiem po co to na szyi jest xd bez jest lepiej a ogółem to ok 3,5/5

po : nie było wyboru w ubraniach szczerze mówiąc tylko to podobało mi się w szafie :)
piątek, 10 lutego 2012
Kolejka do metamorfoz
1. - princeswikaxd "+"
2. - dominisia-misia
3. - Nusia13
4. - modnisia1212
5. - emma9101
6. - KarolinaXD0030
7. - Paula552
to narazie wszyscy zgłaszajcie się
jeżeli przy kimś zostanie postawiony plusik "+" znaczy że metka już gotowa :)
2. - dominisia-misia
3. - Nusia13
4. - modnisia1212
5. - emma9101
6. - KarolinaXD0030
7. - Paula552
to narazie wszyscy zgłaszajcie się
jeżeli przy kimś zostanie postawiony plusik "+" znaczy że metka już gotowa :)
Metamorfoza VIPROLKA

przed : są dziwne oczy ale bardzo popularne nie moge za bardzo ocenić ale brzydka fryzka bez obrazy moja ocena to 3/5

po : ładniej są bloąd włosy i nie malowałam na ful rzęs bo wyglądało to nie za fajnie. pod rózowoą szminkę DOT dałam czarną luxe dlatego usta maja świetny kolor i połysk

PO :chociaż jest zima zrobiłam bardzo letnio . dałam te darmowe czarne szpilki bo innych nie miałaś

PRZED : generalnie jest ładnie ale nie wiem po co ta biała róża na bluzce bez niej było by lepiej moja ocena 4/5
Spoilery :)
czwartek, 9 lutego 2012
Pierwszy prawdziwy post :) !
Witam ! :)
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)

























