niezbyt;d są lepsze:P
Mi jakoś nie podeszła pod gust.;pMam pytanie jak ty robisz te zdjęcia, bo jak miałam bloga to telefonem robiłam.. wiem że śmieszne. A ty jak to robisz?
niezbyt;d są lepsze:P
OdpowiedzUsuńMi jakoś nie podeszła pod gust.;p
OdpowiedzUsuńMam pytanie jak ty robisz te zdjęcia, bo jak miałam bloga to telefonem robiłam.. wiem że śmieszne. A ty jak to robisz?