Sorry że się wyrażę , ale zamiast cióchy powinno być ciuchy . Ps.Jak mi to pani mówiła od 1 kl xD nie ma takiego słowa jak ciuchy tylko ubrania .Sorry Bez obrazy nie chciałam was obrazić tylko zwrócić uwage dla klubu
Oki nic nie szkodzi ale twoja pani z 1 klasy nie wiem czemu tak mówi ale ja tak mówie :)
Sorry że się wyrażę , ale zamiast cióchy powinno być ciuchy .
OdpowiedzUsuńPs.Jak mi to pani mówiła od 1 kl xD nie ma takiego słowa jak ciuchy tylko ubrania .
Sorry Bez obrazy nie chciałam was obrazić tylko zwrócić uwage dla klubu
Oki nic nie szkodzi ale twoja pani z 1 klasy nie wiem czemu tak mówi ale ja tak mówie :)
OdpowiedzUsuń