śłitQ! ^^
Zrobiłaś to w Gimpie bo u mnie paczałaś co można na Gimpie zrobic :D
no i co z tego ?!!?!?
aniA! bądz mila dla obserwatorow [ nawed dla pauli ] ;D
LOL. Paula552 nigdzie nie było napisane że nie można paczać jak zrobić coś w gimpie.
hahahah sylwia co w tym nie miłego ?
A BO JA WIEM?!
śłitQ! ^^
OdpowiedzUsuńZrobiłaś to w Gimpie bo u mnie paczałaś co można na Gimpie zrobic :D
Usuńno i co z tego ?!!?!?
OdpowiedzUsuńaniA! bądz mila dla obserwatorow [ nawed dla pauli ] ;D
OdpowiedzUsuńLOL. Paula552 nigdzie nie było napisane że nie można paczać jak zrobić coś w gimpie.
OdpowiedzUsuńhahahah sylwia co w tym nie miłego ?
OdpowiedzUsuńA BO JA WIEM?!
OdpowiedzUsuń